Ice Chai Latte

If you not have tried the Chai Latte yet, I can really recommend you to do it

...

Har du inte provat Chai Latte ännu, så kan jag verkligen rekommendera dig att göra det



I am a real latte addic person, I have not learned to drink regular coffee *haha* 
Chai has been a favorite seasoning for a few years now and I never get tired of it. Have tried Chai Tea before, but have not found it to be as good as Chai Latte. I am very happy with these cans with Chai powder... I usually buy it at Espresso House. 

It is equally good to drink it cold and warm days.

...

Jag är en riktig latte beroende person, jag har inte lärt mig att dricka vanligt kaffe *haha* 
Chai har varit en favorit som smaksättning i några år nu och jag tröttnar aldrig på det. Har testat Chai Te förut, men har inte tyckt det är lika gott som Chai Latte. Är väldigt glad för att dessa burkar med Chai pulver finns...brukar köpa på Espresso House. 

Det är lika gott att dricka det kalla som varma dagar.



Ice Latte is very good to drink hot summer days and I have today tried making Ice Latte  with Chai powder, it was very good, I promise:) 

0,4 cup water 
2 tablespoons Chai powder 
0,7 cups milk 
3-4 ice cubes 

Start by mixing water and Chai powder into a tall glass. Whip the cold milk ( I used a hand latte whipper) and pour over in the glass and add ice cubes. 

Easy and very delicious!

...

Is Latte är väldigt gott att dricka varma sommardagar och jag har idag provat att göra islatte med Chai pulver, det blev väldigt gott kan jag lova:)

1 dl vatten
2 msk Chai pulver
2 dl mjölk
3-4 isbitar

Börja med att blanda vatten och Chai pulver i ett högt glas. Vispa den kalla mjölken (jag använde en lattevisp och häll sen över i glaset och tillsätt isbitar.

Enkelt och väldigt gott!



3 comments :

  1. Jag har provat men aldirg riktigt fastnat ;)

    ReplyDelete
  2. I love lattes too, yum! I have one almost every morning. My favorite is the white chocolate with a little whipped cream. Thanks for stopping by my blog earlier. Your blog is great!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Leslie:) Sounds very good with white chocolate too.

      Delete