Ice cream in the city

My day off work gave us a beautiful summer weather and we got the look to take advantage of:)
...

Min lediga dag bjöd på ett härligt sommarväder och det fick vi ju se till att ta vara på:)


I took the kids down to town today, partly to spend some time with them and then I took the opportunity to do some shopping errands as well.
Best moment of the day was when we bought us ice cream and sat by the river and enjoyed the sun while the ice cream melted quickly:)
Quality time does not have to be a big deal, like these little moments appreciate both me and the kids when we get them. Especially in the midweek too.

When we got home I went straight out into the garden and lay down on a sunbed and just enjoyed the sun. As we have previously had several days that have been gray and gloomy, so my tan has been faded a little. So it was nice to get a little more color again.

A small sensible thing I've had done as well. I have applied for a job today that I think would be very fitting for me. It is a combined job as a graphic artist/handle orders on a website/webshop:) Got back responses of them that they will get in touch next week. Exciting, so now it is just keeping my fingers crossed tightly.

A job like that would be great I think. Will write more about it a little later if my application will be further. Not worth hoping too much, perhaps, but it would really be fun when I really want to change job:)

...

Jag tog med barnen ner till stan idag, dels för att spendera lite tid med dem och sen passade jag på göra lite shopping ärenden som jag hade. 
Bästa stunden på dagen var när vi köpte oss glass och satte oss vid ån och njöt i solen medan glassen smälte fort:)
Kvalitetstid behöver inte vara en stor grej, såna här små stunder uppskattar både jag och barnen när vi får ha dem. Speciellt mitt i veckan också.

När vi kom hem så gick jag raka vägen ut i trädgården och la mig på en solsäng och bara gotta mig i solen. Då vi har tidigare haft flera dagar som har varit gråa och trista, så har solbrännan lyckats att bleka något. Så det var skönt att få lite mer färg igen.

En liten vettig sak har jag fått gjort också. Jag har sökt ett jobb idag som jag tror skulle vara väldigt passande för mig. Det är ett kombinerat jobb som grafiker/orderhanterare på en websida/webshop:) Fick tillbaka svar att dem hör av sig nästa vecka. Spännande, så nu är det bara att hålla tummarna hårt. 
Ett sånt jobb skulle vara perfekt känner jag. Berättar lite mer sen om min ansökan kommer vidare. Inte värt och hoppas för mycket kanske, men det hade verkligen varit skoj då jag verkligen vill byta jobb:) 



No comments :

Post a Comment