Art and illustrations

If you have a blank wall at home that screams for a little art, I absolutely think you should take a look at this♥
...

Om du har en tom vägg hemma som skriker efter lite konst, så tycker jag absolut att du ska ta en titt på detta♥


art

Sara is a girl with the blog SMÄM and I have followed her blog for some time. One reason is because of her nice pictures in the blog and the other is becouse of her creativity. Really admire her creative side and wish I was half as knowledgeable:) 

Really want this post to tell my readers about her shop that she has on the blog.

...

Sara är en tjej med bloggen Smäm och hennes blogg har jag följt ett bra tag. Ena anledningen är pga hennes fina bilder i bloggen och det andra är pga hennes kreativitet. Beundrar verkligen hennes kreativa sida och önskar jag var hälften så kunnig:)

Vill egentligen med detta inlägg tipsa mina läsare om hennes shop som hon har på bloggen.


She has so many nice pictures for sale and has just had sale in her shop. Then felt at once that I had to turn on and order. I ordered the picture above, and I was really happy when I got it home. I have not yet framed it and hang it up, I will wait. I think that it should have a place in our new bedroom when we have renovated it. It will take some time, but it will be fun to have something new and great to hang on the wall once it's finished:)

...

Hon har så många fina bilder till salu och nyss hade hon rea i sin shop. Kände då på en gång att jag måste slå till och beställa. Jag beställde bilden ovan och jag blev riktigt nöjd när jag fick hem den. Jag har ännu inte fått rama in den och hängt upp den, utan det kommer jag vänta med. Vill nämligen att den ska få en plats i vårt nya sovrum när vi har fått renoverat det. Det kommer dröja, men det blir kul att få ha nåt nytt och fint att hänga på väggen när det väl blir färdigt:)



Pillows


It is not only art she sells, but she also has her illustrations on pillow cases. 

Here above are my favorites right now. Would love to have a pair, can promise you there will be order in pillow cases also eventually :) 

Can really recommend you to visit her!
...

Det är inte bara konst hon säljer, utan hon har också sina illustrationer på kuddfodral.

Här ovanför är mina favoriter just nu. Skulle gärna vilja ha ett par, kan lova att det kommer bli beställning på kuddfodral också så småningom:)

Kan verkligen rekommendera er att besöka henne!



No comments :

Post a Comment