I heart this week



Now it's Sunday again, weeks go by really fast:)

Will now share with you some good things that have been this past week. There has not happend so much in fact, but a little of course I can think of.

* Have been counting down the work shifts, since it has been the last week before my summer vacation.
* The weather has been wonderful this week, been able to enjoying the sun when I have been off work.
* An electrician was at home last friday that has helped us fix some current electricity. We will save some money a year now:)
* Yesterday we went on an annual theme party, so everyone was dressed up. Which was fun. I was dressed as Scream, but unfortunately it clear I could not have the mask on so much because it got too hot:)

Have you had a good week?
...

Nu är det söndag igen, veckorna går verkligen snabbt:)

Ska nu dela med mig utav de bra saker som har varit denna veckan som har gått. Det har inte skett så mycket faktiskt, men lite ska jag såklart komma på.

* Har kunnat räkna ner arbetspassen, då det har varit sista veckan före semester.
* Vädret har varit underbart i veckan, kunnat sola när jag har varit ledig.
* En elektriker var hemma i fredags som har hjälpt oss fixa lite gällande elen. Vi kommer spara några få tusenlappar om året nu:)
* Igår var vi på en årlig temafest, så alla var utklädda. Vilket var skoj. Jag var utklädd som Scream, men tyvärr klara jag inte ha på mig masken så mycket pga det blev för varmt:)

Har du haft en bra vecka?


No comments :

Post a Comment