Black and white interior

If you like black and white, in that case, I think this post is suitable for you:)


...

Gillar du svart och vitt, isåfall tror jag detta inlägg är passande för dig:)


black and white


Black and white rooms, I believe many people have in their homes, it is a style that never goes out of style. 

I personally feel that running with only black and white in a room can be too clinical and it looks easy stiffly out I think. But to bring black and white together with another shade can be very nice and it will be more snuggly. I like when it is snuggly:) 

Tips here on some fine detail to have in a living room. 

Rug: H&M Home Basket: H&M Home Pillows: H&M Home Plaid: Zara Home Candle: Zara Home 

Do you have a lot of black and white at home?:)

...

Svart och vita rum tror jag många har i sina hem, det är ju en stil som aldrig går ur tiden.

Jag kan personligen känna att köra med bara svart och vitt i ett rum kan bli för kliniskt och det ser lätt stelt ut kan jag tycka. Men att tillföra svart och vitt ihop med en annan nyans kan bli jättefint och det blir mer ombonat ut. Jag tycker om när det är ombonat:)

Tipsar här om några fina detaljer för att ha i ett vardagsrum.

Matta: H&M Home Korg: H&M Home Kuddar: H&M Home Pläd: Zara Home Ljus: Zara Home

Har du mycket svart och vitt hemma?:)

No comments :

Post a Comment