What I heart this week


This week I have been working mostly, but a few bright spots, I did get:) 

* Got a nice day with the kids last Wednesday when I was off work. 
* Happy for my new calendar with lots of writing space. Time to organize my blogging :) 
* My blog are linked this month at two bloggers, which is really fun. Life could be a dream and Hudson and Emily
* A job ad for a job popped up that I immediately felt that it would be a suitable job for me, so I applied. 

I hope now that you have also had a good week, please tell me about your bright spots in a comment below♥
...

Den här veckan har jag jobbat mestadels, men några ljusglimtar har det ändå varit:)

* Fick en skön dag med barnen i onsdags när jag var ledig. 
* Glad för min nya kalender med mycket skrivplats. Dags att organisera mitt bloggande:)
* Min blogg länkas denna månad hos två bloggare vilket är väldigt skoj. Life could be a dream och Hudson and Emily.
* En jobbannons för ett jobb dök upp som jag kände direkt att det skulle vara ett passande jobb för mig, så det har jag sökt.

Hoppas nu att du också har haft en bra vecka, berätta gärna om dina ljusglimtar i en kommentar nedanför♥

No comments :

Post a Comment